Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Władze Wydziału
Dziekan

prof. dr hab. Ewa Gudowska-Nowak
Telefon: 12 664-4853
E-mail: ewa.gudowska-nowak@uj.edu.pl
Dyżury:
Poniedziałek, 9.00 - 11.00
Piątek, 10.00 - 12.00
Pokój H-0-10
Prodziekan ds. badań naukowych i rozwoju

prof. dr hab. Piotr Salabura
Telefon: 12 664-4609
E-mail: piotr.salabura@uj.edu.pl
Dyżury:
Poniedziałek, 10.00 - 11.30
Środa, 11.30 - 12.30
Pokój H-0-06
Prodziekan ds. studiów

dr hab. Jacek Zejma, prof. UJ
Telefon: 12 664-4856
E-mail: jacek.zejma@uj.edu.pl
Dyżury:
Poniedziałek: 11.30-13.00
Czwartek: 9.30-11.00
Pokój H-0-06
Prodziekan ds. infrastruktury i finansów

dr hab. Paweł Węgrzyn
Telefon: 12 664-4638
E-mail: pawel.wegrzyn@uj.edu.pl
Dyżury:
wtorek 13:00-14:00
Pokój H-0-06
Sekretarz naukowy

dr hab. Tomasz Romańczukiewicz
Telefon: 12 664-4606
E-mail: tomasz.romanczukiewicz@uj.edu.pl
Pokój B-2-03
Zakresy obowiązków Prodziekanów i Sekretarza Wydziału
Prodziekan d/s infrastruktury i finansów
- nadzoruje przygotowanie i realizację planów rzeczowo-finansowych i budżetowych Wydziału;
- sprawuje opiekę nad: sekretariatem obsługi finansowej, sekcją inwentaryzacji i zamówień publicznych oraz centrum informatyczno-technicznym;
- nadzoruje sprawy związane z realizacją na Wydziale projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych (MNiSW, NCN, NCBiR, FNP, ERC, etc.);
- koordynuje przygotowanie wniosków i sprawozdań dotyczących przetargów i finansowania działalności naukowo-badawczej Wydziału;
- nadzoruje działalność Wydziałowej Komisji ds. Aparaturowego Funduszu Interwencyjnego
- sprawuje pieczę nad ewidencją i prawidłowym wykorzystaniem aparatury badawczej Wydziału;
ponadto, reprezentuje Wydział we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.
Prodziekan d/s studiów
- nadzoruje pracę sekretariatów dydaktycznych;
- koordynuje planowanie zajęć dydaktycznych (w tym obsadę zajęć i harmonogramy) i ich realizację;
- koordynuje współpracę z jednostkami Wydziału FAIS i UJ w sprawach dotyczących prawidłowego toku studiów;
- odpowiada za współpracę Wydziału ze szkołami i uczniami, koordynuje przygotowanie nowych programów studiów i internacjonalizację kształcenia
- nadzoruje proces rekrutacji na studia;
- współpracuje z organizacjami studenckimi oraz nadzoruje działalność studenckich kół naukowych;
- inspiruje i koordynuje działalność rad programowych poszczególnych kierunków studiów I, II i III stopnia
- organizuje i nadzoruje procedury zapewnienia jakości kształcenia, sprawuje opiekę nad Komisją Dziekańską ds. Ewaluacji i Jakości Kształcenia, odpowiada za przygotowanie raportów dotyczących przebiegu i jakości kształcenia;
ponadto, reprezentuje Wydział we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.
Prodziekan d/s badań naukowych i rozwoju
- inicjuje i prowadzi działania na rzecz upowszechnienia i komercjalizacji badań;
- sprawuje opiekę nad dziekańską komisją ds. badań naukowych i rozwoju;
- odpowiada za poszukiwanie potencjalnych źródeł funduszy na realizację zadań badawczych Wydziału;
- nadzoruje przedsięwzięcia podnoszące rozpoznawalność i oddziaływanie Wydziału w otoczeniu zewnętrznym;
- nadzoruje prowadzenie witryny internetowej Wydziału;
- inspiruje i organizuje udział pracowników i studentów w akcjach promocyjnych Wydziału, współpracuje z Wydziałowym Biurem Karier i Promocji oraz Uczelnianym Biurem Karier;
- koordynuje kontakty z potencjalnymi pracodawcami absolwentów Wydziału
ponadto, reprezentuje Wydział we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.
Sekretarz Wydziału
- współpracuje z sekretarzami naukowymi zakładów, koordynuje poprawny przepływ informacji pomiędzy Wydziałem i jednostkami administracji UJ;
- jest odpowiedzialny za przygotowanie sprawozdań i ankiet dotyczących działalności naukowo-badawczej Wydziału;
- przygotowanie wniosków o finansowanie różnych aspektów działalności Wydziału oraz wniosków o nagrody i stypendia;
- przygotowanie ankiet samooceny wszelkich aspektów działalności Wydziału dla potrzeb rankingów i analiz statystycznych;
- ponadto, przygotowuje (zbiera, opracowuje) na potrzeby Wydziału, ustalane przez Kolegium Dziekańskie, dodatkowe materiały.